دمنوش آویشن – ۵۰ گرم

نقد و بررسی اجمالی
برخی از خواص دمنوش آویشن :
1.درمان آکنه:
آویشن دارای خواص ضد باکتری فوقالعاده ای است و برای مبارزه با باکتری های که باعث آکنه در پوست میشود مفید است. آویشن اغلب به عنوان یک ماده در کرم های آکنه و شستشوی صورت استفاده میشوند.
2. حفظ سلامت پوست از خواص آویشن
آویشن با از بین بردن باکتری های که باعث ایجاد مشکلات پوستی مختلف میشوند ، در حفظ سلامت پوست کمک میکنند.روغن آویشن را میتوان با آب رقیق کرد و به عنوان یک تونر پوستی استفاده کرد.این یک تونر پوستی ملایم است و میتوان برای انواع پوست ها استفاده کرد.
3. درمان پای ورزشکاران از خواص آویشن
خواص ضد قارچی آویشن برای درمان پای ورزشکاران مفید است.
4.تحریک رشد مو با آویشن
مواد مغذی موجود در آویشن به فولیکول های مو برای رشد کمک میکند.گردش خون کف سر را افزایش میدهد.مخلوط روغن زیتون و روغن آویشن را به پوست سر بمالید که باعث رشد مو و سالم تر شدن براقی موها میشود.
5. درمان ریزش مو با آویشن
استفاده از روغن آویشن به تنهایی یا با سایر مواد دیگر میتواند موهای شما را ضخیم و درخشان کند و از ریزش آن نیز جلوگیری کند.
6. درمان شوره سر با آویشن
با توجه به خواص ضد باکتریایی ، میتواند پوست سر را تمیز کند و در درمان شوره سر موثر میباشد.این گیاه اغلب به عنوان یک عنصر در شامپو یا نرم کننده ها مورد استفاده قرار میگیرد.
لازم به ذکر است که 2 گونه اصلی آویشن قرمز و سفبد وجود دارد.استفاده بیش از حد از نوع قرمز آن باعث تحریک پوست سر میشود. پس توصیه میشود که از نوع سفید آن استفاده کنید.
7. خواص ضد التهابی آویشن
خواص ضد التهابی آویشن در جلوگیری از التهاب مزمن در بدن موثر است و میتواند کمک کند تا از شر مشکلات آکنه خلاص شوید.
8. درمان سوء هاضمه از خواص آویشن
چای آویشن به منظور تقویت هضم خوب و کاهش گاز و نفخ شناخته شده است. همچنین حاوی روغن های میباشد که می تواند زخم معده را درمان نکند.
9.درمان اختلالات تنفسی از خواص آویشن
خواص آنتی سپتیک و انتی بیوتیک آن ، یک درمان موثر برای مشکلات تنفسی مانند سرفه و برونشیت و همچنین گلو درد و سر درد میباشد.شما میتوانید چای آن را مصرف کنید و برای شیرین کردن آن از عسل استفاده کنید.
مصرف منظم این چای برای سلامتی بسیار مفید است.
10. سلامت استخوان از خواص آویشن
آویشن یک منبع عالی از ویتامین K ، آهن ، کلسیم ، و منگنز است.این مواد معدنی نقش مهمی در سلامت ، رشد و تراکم مناسب استخوان ها و کاهش مشکلات استخوانی ایفا میکند.
11. مزایای قلبی و عروقی آویشن
این گیاه به دلیل اثرات آنتی اکسیدان و ضد التهابی که دارد از التهاب مزمن جلوگیری میکند که یکی از علل عمده بیماری های قلبی میباشد. رگ ها و شریان ها ، و فشار خون را کاهش میدهد و قلب را تقویت میکند.در کل یک تونیک بسیار عالی برای بهبود سلامت قلب میباشد ، زیرا قلب را قادر میسازد تا کارامد تر عمل کند.
نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
سایر مشخصات
وزن تقریبی

50 گرم

نظرات کاربران

لطفا نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به کلیه نکات ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید با تشکر  

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نقد و بررسی‌ها1

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید