8%

عسل آویشن – ۹۰۰ گرم

دسته:
تومان ۲۲۰,۰۰۰
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

خواص عسل آویشن :

1- تقویت ودرمان کلیه ها.

2- تقویت معده ودرمان بیماری های آن.

3- برطرف کننده مشکلات وبیماری های گوارشی.

4- تقویت قوای عمومی بدن.

5- مفید برای عادت های ماهیانه دردناک .

6-عسل آویشن باعث افزایش آرامش و تسکین اعصاب شده و مقوی مغز و اعصاب است.

آویشن گیاهی علفی با ساقه های کرکدار و سفید از خانواده نعناع است که در دشت های مرکزی و غربی ایران می‌روید. این گیاه دارای دو نوع گل صورتی و سفید است.استفاده از خواص آویشن در طب سنتی ایران از گذشته تا به امروز کاربرد دارد. نام علمی این گیاه از کلمه‌ای یونانی به معنای قدرت و شهامت است که نشانه‌ای از قدرت درمانی و شفابخش بودن این گیاه است.

 

گیاه آویشن

از گیاه آویشن در صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی استفاده‌های متنوعی می‌شود. قسمت‌های دارویی این گیاه، گل، سرشاخه‌ها و برگ خشک شده آن است.

برخی خواص دارویی آویشن عبارتند از تقویت دید، تقویت معده، کمک به هضم غذا، تقویت نیروی جنسی، کاهش درد سیاتیک و دردهای مفصلی، ضد عفونی کننده، خرد کردن سنگ مثانه، خون رسانی، ضد نفخ و ریزش مو، تسکین درد رحم ، دل پیچه، کوفتگی عضلات و ایجاد نشاط .

عسل بر حسب این که متعلق به کدام گل باشد به این دلیل که ترکیبات درونی آن گل و خواص درمانی آن متفاوت است، خواص متعدد و گوناگونی خواهد داشت و به تبع نتیجه خاصیت درمانی آن نیز متفاوت خواهد بود،بنابراین عسلی که از گل و گیاه آویشن به دست می‌آید خواص درمانی گیاه آویشن را نیز در خود دارد. منطقه رویش گیاه آویشن در ایران دامنه های کوه البرز و سبلان، دشتهای اطراف تهران، سبلان و دماوند است و زمان برداشت این عسل از کندوها از اوایل تیر تا اواخر مرداد ماه خواهد بود

ورود به مجله سلامت

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
نظرات کاربران

لطفا نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به کلیه نکات ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید با تشکر  

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نقد و بررسی‌ها6

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید